12 czerwca 2019 10:35

Zaproszenie

Wspólnota Mieszkaniowa Nr 5/IV reprezentowana przez Zarząd, w imieniu którego działa administrator Gmina Miasta Tychy z siedzibą 43-100 Tychy, al. Niepodległości 49 reprezentowana przez Prezydenta Miasta, w imieniu którego działa w oparciu o pełnomocnictwo Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach, z siedzibą przy ul. Filaretów 31, zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na: opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej w zakresie wymiany wewnętrznej instalacji elektrycznej w nieruchomości  przy ul. Dąbrowskiego 23-25  w Tychach,

Zakres opracowania dokumentacji zawiera:

1) Projekt budowlano- wykonawczy instalacji elektrycznej uwzględniający:

- wymianę tablic głównych,

- wymianę wewnętrznych linii zasilających na odcinku złącze wyłącznik główny – tablice główne,

- piony wewnętrznych linii zasilających (WLZ) i tablice piętrowe,

- wymiana tablic lokatorskich w mieszkaniach wraz z wymianą istniejących zabezpieczeń oraz

  zamontowanie włączników ochronnych p/porażeniowych na tablicy,

- wykonanie nowych obwodów do gniazd w kuchni i łazience,

- instalacja oświetleniowa na klatkach schodowych, piwnicach,

- uziomy wyrównawcze w piwnicach,

- wyłącznik główny na zewnątrz budynku p/pożarowy.

2) Specyfikację technicznego wykonania i odbioru robot budowlanych,

3) Przedmiar robot sporządzony w kolejności technologicznej wykonania remontu, zawierający ilość

    jednostek przedmiarowych robot wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw wyceny.

4) Kosztorys inwestorski obejmujący powyższy zakres robót, określający ich zakres.

  1. Wymagania Zamawiającego:

1/ Termin realizacji usługi:   2 miesiące

2/ Termin płatności: do 30 dni, licząc od daty wpływu do Sekretariatu Zamawiającego faktury VAT

3/ aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualny wpis do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej  Rzeczpospolitej Polskiej.

III. Sposób obliczenia ceny oferty:

  1. Cena oferty, to wartość ogółem usługi z podatkiem VAT.
  2. Należy sporządzić kalkulację ceny usługi.
  3. Cena oferty musi obejmować koszt wykonania całości zamówienia.
  4. Cena oferty powinna być podana w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku z podatkiem VAT, wartość podatku VAT.
  5. Cena oferty jest ceną maksymalną za wykonanie zamówienia.

IV. Dokumenty składające się na ofertę: - wypełniony formularz druku oferty                                                                                                                          - aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualny wpis do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej  Rzeczpospolitej Polskiej.

V. Ofertę należy złożyć (w zamkniętej kopercie) najpóźniej do dnia 24.06.2019 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT (pokój nr 15), ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy,

VI. Załączniki do zaproszenia stanowią:

1/ formularz oferty                                                                                                                                                  

VII. W przypadku wybrania Państwa oferty jako najkorzystniejszej Zamawiający wystawi zlecenie na realizację zamówienia na warunkach określonych w ofercie.

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...