zaproszenie do złożenia ofert - wykonanie zaleceń z opinii technicznej w zakresie części wspólnych nieruchomości dot. usunięcia występowania zawilgocenia w lokalu mieszkalnym WM 4/III
Wspólnota Mieszkaniowa Nr 4/III reprezentowana przez Zarząd, w imieniu którego działa administrator Gmina Miasta Tychy z siedzibą 43-100 Tychy, al. Niepodległości 49 reprezentowana przez Prezydenta Miasta, w imieniu którego działa w oparciu o pełnomocnictwo Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach, z siedzibą przy ul. Filaretów 31, zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na: wykonanie zaleceń z opinii technicznej w zakresie części wspólnych nieruchomości dot. usunięcia występowania zawilgocenia w lokalu mieszkalnym przy al. Niepodległości 18 w Tychach – prace dekarskie.
Szczegółowy zakres robót budowlanych to:
Nad łazienką adaptacji należy zdemontować dachówki w miejscach mostków termicznych tj. kotwie i przy kominach. Zlikwidować mostki krokwi poprzez wypełnienie pustej przestrzeni pianą poliuretanową, a pozostałe ( przy kominach) wypełnić izolacją termiczną np. wełną mineralną/ szklaną na grubość pustej przestrzeni tj. ok. 30 cm i zabezpieczeniu jej membraną paroprzepuszczalną.
Wymagania:
- Termin realizacji: 2 miesiące od daty podpisania umowy.
- Termin płatności: do 30 dni, licząc od daty wpływu do siedziby MZBM prawidłowo wystawionej faktury VAT, dopuszcza się fakturowanie częściowe robót.
- Gwarancja jakości na wykonane roboty/zabudowane materiały/urządzenia winna zostać udzielona na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty protokołu końcowego odbioru robót.
- Posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia nie niższej niż 20 000,00 zł.
- Niezaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
Sposób obliczenia ceny oferty:
- Cena oferty ryczałtowej, to wartość ogółem z podatkiem VAT.
- Cena oferty określona na podstawie wycen własnej, powinna być podana w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku z podatkiem VAT, wartość podatku VAT.
- Termin związania ofertą: 30 dni.
Dokumenty składające się na ofertę:
- Wypełniony formularz oferty – na załączonym druku.
- Aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości ubezpieczenia nie niższej niż 20 000,00 zł.
Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 31.12.2024 r. w SEKRETARIACIE Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy,
Załączniki do zaproszenia stanowią:
- Formularz oferty.
W przypadku wybrania Państwa oferty jako najkorzystniejszej zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia na warunkach określonych w ofercie.
Dodatkowe informacje uzyskać można w Rejonie Obsługi Mieszkańców nr III ul. Cyganerii 43 w godzinach urzędowania lub pod numerami telefonu: 32 227 31 37.