Polityka jakości

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Polityka Jakości Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy w Tychach  wynika

z długofalowej strategii rozwoju Zakładu, tworzącej podstawy  egzystencji Zakładu w przyszłości.

 

Mając świadomość, że polityka jakości jest polityką przyszłości najważniejszym celem działalności Zakładu jest zapewnienie świadczenia usług w zakresie zarządzania i administrowania zasobami mieszkalnymi i niemieszkalnymi o jakości spełniającej oczekiwania klientów.

 

CELAMI JAKOŚCIOWYMI ZAKŁADU SĄ:

  •  ciągłe podnoszenie jakości obsługi mieszkańców w zakresie zarządzania i administrowania   nieruchomościami,
  • racjonalne wydatkowanie środków finansowych w zakresie zarządzania,  administrowania gruntami i nieruchomościami, eksploatacji, inwestycji  i remontów budynków oraz lokali mieszkalnych i niemieszkalnych,

 

GŁÓWNYMI KIERUNKAMI REALIZACJI CELÓW JAKOŚCIOWYCH SĄ:

  •  systemowe podejście do jakości usług poprzez wdrożenie utrzymywanie i stałe  doskonalenie Systemu Zarządzania  Jakością,
  •  wdrażanie zasady, że za jakość odpowiadają wszyscy pracownicy, poczynając od Dyrektora Zakładu, a  na wykonawcy najprostszej operacji kończąc,
  •  systematyczne szkolenie załogi w zakresie obsługi klientów oraz metod zarządzania jakością,
  •  załatwianie wnoszonych spraw w trybie i terminach określonych przepisami prawa,
  • traktowanie klienta jako partnera poprzez taktowne zachowanie się wobec niego,
  • ciągłe badanie rynku oraz doskonalenie swoich usług dla spełniania potrzeb i oczekiwań klientów.