Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, informuje o możliwości otrzymywania drogą elektroniczną salda opłat na koniec każdego miesiąca, z tytułu zajmowanego lokalu przez Właściciela/Najemcę.

Osoby (Właściciel / Główny Najemca lokalu) zainteresowane możliwością uzyskania informacji w postaci elektronicznej, winny zgłosić się do siedziby Rejonu Obsługi Mieszkańców wraz z kartą opłat i dowodem osobistym, celem wypełnienia formularza zgody na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną.

Informacje będą przesyłane w cyklu miesięcznym po zamknięciu porzedniego miesiąca obliczeniowego.

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach informuje, iż saldo opłat dostarczane drogą elektroniczną w formie comiesięcznego e-mail'a jest tylko uzupełnieniem informacji dostarczanych do klientów MZBM Tychy w formie papierowej.

Wszelkie rozliczenia, zawiadomienia nadal będą dostarczane tradycyjnie w formie wydruku komputerowego i stanowić będą podstawę wnoszenia opłat w zakresie wysokości oraz terminów.

Opłata miesięczna z tytułu lokalu winna być wnoszona na podstawie ostatniego zawiadomienia bez wcześniejszego powiadamiania w terminach określonych w/w dokumentach.

Załączniki

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...