zaproszenie do złożenia ofert - opracowanie projektu wymiany instalacji elektrycznej ul. Roweckiego 12-20 WM 35/III
Wspólnota Mieszkaniowa Nr 35/III reprezentowana przez Zarząd, w imieniu której działa Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach przy ul. Filaretów 31, z uwzględnieniem treści art.3 ust.1 pkt.5 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi w zakresie: opracowania projektu budowlano-wykonawczego wymiany instalacji elektrycznej w nieruchomości położonej w Tychach przy ul. Grota Roweckiego 12-20 zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Szczegółowy zakres usługi obejmuje:
- Uwzględnienie w projekcie zmiany lokalizacji istniejących złączy kablowych - przeniesienie na zewnątrz staraniem Tauron
- Synchronizacja wyłączników p/pożarowy sterowanych przyciskami przed każda klatką schodową
- Zestaw tablic głównych, administracyjnych
- Tablice piętrowe TP
- Rozdzielnice mieszkaniowe TM wraz z wyposażeniem
- Wewnętrzne linie zasilające WLZ
- linie zasilające tablice TM w mieszkaniach
- Wykonanie obwody dzwonkowego z TM
- Oświetlenie klatek schodowych (LED z czujnikiem ruchu i wył. zmierzchowym, źródło niezintegrowane)
- Oświetlenie zewnętrzne (z uwzględnieniem istniejących nowych lamp)
- Oświetlenie piwnic (LED)
- Rozdział instalacji oświetlenia w piwnicy na obwody ogólne (ganki) i obwód boksów piwnicznych z uwzględnieniem ograniczników mocy
- Instalacje elektryczne w mieszkaniach
- Instalacje domofonową do mieszkań
- Zasilanie i pomiar dla PEC
- Uziomy wyrównawcze
- Opracowanie specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót
- Opracowanie kosztorysu inwestorskiego
- Opracowanie dokumentacji w czterech egzemplarzach wraz z załączoną wersją elektroniczną na dysku CD w formacie PDF, ath
- Inwentaryzacji budowlano-instalacyjnej w niezbędnym do realizacji zadania zakresie
W miarę możliwości (jeśli konstrukcja budynku pozwoli) przewidzieć przeniesienie tablic licznikowych na zewnątrz mieszkań.
Opracowany projekt techniczny instalacji elektrycznej należy złożyć w 4 egzemplarzach + wersja elektroniczna PDF
Kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót – 2 egzemplarze
Charakterystykę budynku:
- Budynek wolnostojący podpiwniczony
- Sposób użytkowania : budynek mieszkalny wielorodzinny
- Dach płaski
- Ilość kondygnacji nadziemnych – 4
- Ilość klatek schodowych – 5
- Powierzchnia użytkowa - 3 198,88m²
- Powierzchnia zabudowy – 1 103m²
- Kubatura – 16 126,87m³
- Numer działki – 2766/71
- Ilość mieszkań - 80
Wymagania Zamawiającego:
Termin realizacji robót: 2 miesiące od daty otrzymania zlecenia.
Termin płatności: do 30 dni, licząc od daty wpływu do Sekretariatu Zamawiającego faktury VAT.
Posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 50 000,00 zł.
Nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
Dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane/projektowe bez ograniczeń w specjalności – instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Sposób obliczenia ceny oferty:
Cena oferty, to wartość ogółem z podatkiem VAT. Formą wynagrodzenia przyjętą przez Zamawiającego będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
Formularz oferty cenowej należy sporządzić na podstawie zakresu wskazanego w zaproszeniu.
Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie wymagania oraz obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności w cenie należy uwzględnić wszelkie dodatkowe opłaty rozliczeniowe (handlowe) oraz inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cena oferty jest ceną maksymalną za wykonanie zamówienia.
Dokumenty składające się na ofertę:
- wypełniony formularz oferty – na załączonym druku,
- aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 5000,00 zł. - kserokopia uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa.
Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 20.02.2023 r. w SEKRETARIACIE Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach (pokój nr 15), ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy.
Załączniki do zaproszenia stanowią:
1/ formularz oferty
2/ plan sytuacyjny
Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oferta zostanie odrzucona.
W przypadku wybrania Państwa oferty jako najkorzystniejszej zostanie wystawione zlecenie na realizację zamówienia na warunkach określonych w ofercie.