10 lutego 2023 9:34

Wspólnota Mieszkaniowa Nr 35/III reprezentowana przez Zarząd, w imieniu której działa  Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych  w Tychach przy ul. Filaretów 31, z uwzględnieniem  treści art.3 ust.1 pkt.5  Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.  Prawo zamówień publicznych zaprasza do złożenia oferty cenowej  na wykonanie  usługi w zakresie: opracowania projektu budowlano-wykonawczego wymiany instalacji elektrycznej w nieruchomości położonej w Tychach przy ul. Grota Roweckiego 12-20 zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.

Szczegółowy zakres usługi obejmuje:

 

  1. Uwzględnienie w projekcie zmiany lokalizacji istniejących złączy kablowych - przeniesienie na zewnątrz staraniem Tauron
  2. Synchronizacja wyłączników p/pożarowy sterowanych przyciskami przed każda klatką schodową
  3. Zestaw tablic głównych, administracyjnych
  4. Tablice piętrowe TP
  5. Rozdzielnice mieszkaniowe TM wraz z wyposażeniem
  6. Wewnętrzne linie zasilające WLZ
  7. linie zasilające tablice TM w mieszkaniach
  8. Wykonanie obwody dzwonkowego z TM
  9. Oświetlenie klatek schodowych (LED z czujnikiem ruchu i wył. zmierzchowym, źródło niezintegrowane)
  10. Oświetlenie zewnętrzne (z uwzględnieniem istniejących nowych lamp)
  11. Oświetlenie piwnic (LED)
  12. Rozdział instalacji oświetlenia w piwnicy na obwody ogólne (ganki) i obwód boksów piwnicznych z uwzględnieniem ograniczników mocy
  13. Instalacje elektryczne w mieszkaniach
  14. Instalacje domofonową do mieszkań
  15. Zasilanie i pomiar dla PEC
  16. Uziomy wyrównawcze
  17. Opracowanie specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót
  18. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego
  19. Opracowanie dokumentacji w czterech egzemplarzach wraz z załączoną wersją elektroniczną na dysku CD w formacie PDF, ath
  20. Inwentaryzacji budowlano-instalacyjnej w niezbędnym do realizacji zadania zakresie

 

W miarę możliwości (jeśli konstrukcja budynku pozwoli) przewidzieć przeniesienie tablic licznikowych na zewnątrz mieszkań.

Opracowany projekt techniczny instalacji elektrycznej należy złożyć w 4 egzemplarzach + wersja elektroniczna PDF

Kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót – 2 egzemplarze

Charakterystykę budynku:

  • Budynek wolnostojący podpiwniczony
  • Sposób użytkowania : budynek mieszkalny wielorodzinny
  • Dach płaski
  • Ilość kondygnacji nadziemnych – 4
  • Ilość klatek schodowych – 5
  • Powierzchnia użytkowa - 3 198,88m²
  • Powierzchnia zabudowy – 1 103m²
  • Kubatura – 16 126,87m³
  • Numer działki – 2766/71
  • Ilość mieszkań - 80

Wymagania Zamawiającego:

Termin realizacji robót:   2 miesiące od daty otrzymania zlecenia.

Termin płatności: do 30 dni, licząc od daty wpływu do Sekretariatu Zamawiającego faktury VAT.

Posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej   o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż  50 000,00 zł.

Nie zaleganie  z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.

Dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane/projektowe bez ograniczeń w specjalności – instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

Sposób obliczenia ceny oferty:

Cena oferty, to wartość ogółem z podatkiem VAT. Formą wynagrodzenia przyjętą przez Zamawiającego będzie wynagrodzenie ryczałtowe.

Formularz oferty cenowej należy sporządzić na podstawie zakresu wskazanego w zaproszeniu.

Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie wymagania oraz obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności w cenie należy uwzględnić wszelkie dodatkowe opłaty rozliczeniowe (handlowe) oraz inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

Cena oferty jest ceną maksymalną za wykonanie zamówienia.

Dokumenty składające się na ofertę:

  • wypełniony formularz oferty – na załączonym druku,
  • aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o  wartości ubezpieczenia nie  mniejszej niż  5000,00 zł. - kserokopia  uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa.

Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 20.02.2023 r. w SEKRETARIACIE Miejskiego Zarządu  Budynków Mieszkalnych w Tychach (pokój nr 15), ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy.

Załączniki do zaproszenia stanowią:

1/ formularz oferty

2/ plan sytuacyjny

 

Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oferta zostanie odrzucona.

W przypadku wybrania Państwa oferty jako najkorzystniejszej zostanie wystawione zlecenie na realizację zamówienia na warunkach określonych w ofercie.

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...