ROM IV - Zaproszenie na dostawę i wymianę dźwigu w budynku położonym przy ul. Dębowej 18.
Zaproszenie
Wspólnota Mieszkaniowa Nr 8/IV reprezentowana przez Zarząd, w imieniu których działa administrator Gmina Miasta Tychy z siedzibą w Tychach przy al. Niepodległości 49, kod 43-100, reprezentowana przez Prezydenta Miasta, w imieniu którego działa w oparciu o pełnomocnictwo Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach, z siedzibą przy ul. Filaretów 31, zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na:
Dostawę i wymianę dźwigu w budynku położonym przy ul. Dębowej 18.
1. Szczegółowa specyfikacja dźwigu:
- udźwig: 500 kg,
- zawieszenie: 1:1,
- prędkość: 1 (m/s),
- ilość przystanków: 7,
- liczba drzwi kabinowych: 1,
- szerokość szybu: 1400 mm,
- głębokość szybu: 1700 mm,
- wysokość podnoszenia: ok 18m,
- głębokość podszybia: 1425 mm,
- wysokość nadszybia: 3200 mm,
- rozmieszczenie przeciwwagi: boczne,
- maszynownia: istniejąca maszynownia,
- norma dźwigowa: EN 81.20
- szerokość drzwi głównych: 750 mm
- wciągarka: bezreduktorowa,
- ilość startów: 180 startów na godzinę,
- lokalizacja wciągarki: w maszynowni,
- wewnętrzne wymiary kabiny: 1050 x 1175 x 2060 mm,
- sterowanie – sterownik uniwersalny,
- zjazd awaryjny po zaniku napięcia: tak
- wykończenie kabiny: panele stal z laminatem lub blacha nierdzewna dekor, sufit blacha nierdzewna, oświetlenie antywandalowe, wielopunktowy LED, poręcz okrągła stal nierdzewna, panel sterowy, wyświetlacz LED, przyciski antywandalowe z opisami Braille, cokoły stal nierdzewna,
- zabezpieczenie przeciwuderzeniowe: foto kurtyna, czujnik rewersyjny,
- drzwi kabinowe; teleskopowe, wysokość 2000 mm, szerokość 750 mm, mechanizm napędowy falownikowy,
- wezwania przystankowe: z wyświetlaczem, przyciski Braille,
- drzwi przystankowe: teleskopowe, wysokość 2000 mm, szerokość 750 mm, blacha nierdzewna szlif,
- wyświetlacze piętrowe na każdym przystanku,
- prowadnice kabinowe i przeciw wagowe istniejące,
- oświetlenie maszynowni i szybu: tak,
- łączność: GSM,
- zjazd pożarowy: tak,
- czas działania oświetlenia awaryjnego: 2 godziny,
- wyłącznik przeciążeniowy: tak,
- Moc: 4,2 kW,
- Napęd: bezreduktorowy, odwzorowanie enkoderowe.
II. Wymagania:
1. Termin realizacji: do 8 tygodni od daty podpisania umowy.
2. Termin płatności: do 30 dni, licząc od daty wpływu do siedziby MZBM prawidłowo wystawionej faktury VAT.
3. Gwarancja jakości na dostarczenie i zamontowanie urządzenia winna zostać udzielona na okres co najmniej 60 miesięcy licząc od daty protokołu końcowego odbioru robót.
4. Posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
5. Niezaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
6. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wytwarzania, naprawy i modernizacji urządzeń technicznych oraz materiałów i elementów wystawione na Wykonawcę, wydane przez Urząd Dozoru Technicznego.
7. Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej:
- jednej dostawy wraz z montażem windy osobowej w budynku.
8. Konieczność przeprowadzenia wizji lokalnej. Termin wizji należy uzgodnić z pracownikiem działu technicznego ROM IV, tel. (32) 227-22-02.
III. Sposób obliczenia ceny oferty (ryczałt):
1. Cena oferty, to wartość ogółem ceny z podatkiem VAT. Formą wynagrodzenia przyjętą przez Zamawiającego będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
2. Formularz oferty należy sporządzić na podstawie zakresu wskazanego w niniejszym zaproszeniu oraz opisie przedmiotu zamówienia.
3. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie wymagania oraz obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności w cenie należy uwzględnić wszelkie dodatkowe opłaty rozliczeniowe (handlowe) oraz inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
4. Cena oferty określona musi obejmować koszt wykonania całości zamówienia, powinna być podana w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku z podatkiem VAT.
IV. Dokumenty składające się na ofertę:
- wypełniony formularz oferty – na załączonym druku,
- kserokopia uprawnień do wytwarzania, naprawy i modernizacji urządzeń technicznych oraz materiałów i elementów wystawiona na Wykonawcę, wydana przez Urząd Dozoru Technicznego.
- aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
V. Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 10.04.2025 r. w sekretariacie Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach (pokój nr 15), ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy lub przesłać drogą elektroniczną na adres: ofertywm@mzbm.tychy.pl. Wykonawca może zabezpieczyć ofertę elektroniczną hasłem uniemożliwiającym jej otwarcie przed terminem składania ofert. Hasło należy przesłać na ww. adres mailowy w dniu 11.04.2025 r. do godz. 10:00. Nieprzesłanie hasła w terminie wskazanym powyżej będzie skutkować odrzuceniem oferty.
VI. Załączniki do zaproszenia stanowią:
- formularz oferty,
- skan ostatniego badania UDT i resursu,
- protokół pomiarów rezystancji,
- wykaz dostawy.
VII. W przypadku stwierdzenia braku kompletności załączonych do oferty dokumentów lub występujących w toku badania i oceny ofert wątpliwości, Zamawiający wystąpi do Wykonawców
o wyjaśnienie treści złożonych ofert oraz uzupełnienie brakujących dokumentów, chyba, że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub zachodzą przesłanki unieważnienia postepowania. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, jego oferta zostanie odrzucona.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z dodatkowych negocjacji z wybranymi Wykonawcami.
IX. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oferta zostanie odrzucona.
X. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty oraz innych dokumentów w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Powyższe wymagane jest pod rygorem odrzucenia oferty.
XI. Informujemy, że zaproszenie służy szacowaniu wartości zamówienia, bez obowiązku zawarcia umowy.