8 lipca 2025 9:35

                                                                                                                    Zaproszenie

Wspólnoty Mieszkaniowe reprezentowane przez Zarządy, w imieniu których działa administrator Gmina Miasta Tychy z siedzibą w Tychach przy al. Niepodległości 49,
kod 43-100, reprezentowana przez Prezydenta Miasta, w imieniu którego działa w oparciu
o pełnomocnictwo Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach,
z siedzibą przy ul. Filaretów 31

zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na: przeprowadzenie pięcioletniej kontroli stanu instalacji odgromowej, o której mowa w art. 62 ust.1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane dla nieruchomości położonych na terenie administrowanym przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, tj.: Rejon Obsługi Mieszkańców nr V z siedzibą przy ul. Budowlanych 41.

 

Zaproszenie podzielone jest na zadania tj.:

- zadanie 1: przeprowadzenie pięcioletniej kontroli stanu instalacji odgromowej o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane dla nieruchomości WM 3/V położonej przy ul. Cichej 1-13,

- zadanie 2: przeprowadzenie pięcioletniej kontroli stanu instalacji odgromowej o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane dla nieruchomości WM 9A/V położonej przy ul. Hetmańskej 9,

- zadanie 3: przeprowadzenie pięcioletniej kontroli stanu instalacji odgromowej o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane dla nieruchomości WM 11/V położonej przy ul. Czarnieckiego 14-18,
ul. Czereśniowej 15-17,

- zadanie 4:  przeprowadzenie pięcioletniej kontroli stanu instalacji odgromowej o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane dla nieruchomości WM 14/V położonej przy ul. Czereśniowej 5-7,

- zadanie 5:  przeprowadzenie pięcioletniej kontroli stanu instalacji odgromowej o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane dla nieruchomości WM 16/V położonej przy al. Bielskiej 54-58,

- zadanie 6:  przeprowadzenie pięcioletniej kontroli stanu instalacji odgromowej o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane dla nieruchomości WM 17/V położonej przy al. Bielskiej 60-64,

- zadanie 7:  przeprowadzenie pięcioletniej kontroli stanu instalacji odgromowej o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane dla nieruchomości WM 34/V położonej przy ul. Bukowej 17-27,

- zadanie 8:  przeprowadzenie pięcioletniej kontroli stanu instalacji odgromowej o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane dla nieruchomości WM 35/V położonej przy ul. Bukowej 31-33, Batorego 9-13, Bibliotecznej 20-22,

- zadanie 9:  przeprowadzenie pięcioletniej kontroli stanu instalacji odgromowej o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane dla nieruchomości WM 38/V położonej przy al. Bielskiej 66-70,

- zadanie 10:  przeprowadzenie pięcioletniej kontroli stanu instalacji odgromowej
o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane dla nieruchomości WM 39/V położonej przy ul. Cichej 6-14,

- zadanie 11: przeprowadzenie pięcioletniej kontroli stanu instalacji odgromowej
o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.
Prawo Budowlane dla nieruchomości WM 50/V położonej przy
ul. Starokościelnej 4-10,

- zadanie 12:  przeprowadzenie pięcioletniej kontroli stanu instalacji odgromowej
o których mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane dla nieruchomości WM 52/V położonej przy ul. Hetmańskiej 7.

 

  1. Wymagania:
  2. Termin realizacji: do 30.09.2025 r.
  3. Termin płatności: do 30 dni, licząc od daty wpływu do siedziby MZBM prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  4. Posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 50 000,00 zł.
  5. Dysponowanie osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne grupy I: D (dozór) i E (eksploatacja) z uprawnieniami do wykonywana pomiarów ochronnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
  6. Niezaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
  7. Konieczność przeprowadzenia wizji lokalnej. Termin wizji należy uzgodnić z pracownikiem działu technicznego ROM V tel.(32) 227 75 34.
  8. Sposób obliczenia ceny oferty (ryczałt):
  9. Cena oferty, to wartość ogółem ceny z podatkiem VAT. Formą wynagrodzenia przyjętą przez Zamawiającego będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
  10. Formularz oferty należy sporządzić na podstawie zakresu wskazanego w niniejszym zaproszeniu.
  11. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie wymagania oraz obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności w cenie należy uwzględnić wszelkie dodatkowe opłaty rozliczeniowe (handlowe) oraz inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
  12. Cena oferty określona musi obejmować koszt wykonania całości zamówienia, powinna być podana w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku z podatkiem VAT.
  • Dokumenty składające się na ofertę:
  1. wypełniony formularz oferty – na załączonym druku,
  2. formularz oferty cenowej,
  3. kserokopia uprawnień, o których mowa w pkt I ppkt 4 zaproszenia,
  4. aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości ubezpieczenia nie  mniejszej niż 50 000,00 zł.
  5. Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 21.07.2025 r. w sekretariacie Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach (pokój nr 15), ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy lub przesłać drogą elektroniczną na adres: ofertywm@mzbm.tychy.pl.

Wykonawca może zabezpieczyć ofertę elektroniczną hasłem uniemożliwiającym jej otwarcie przed terminem składania ofert. Hasło należy przesłać na www. adres mailowy w dniu 22.07.2025 r. do godz. 10:00. Nieprzesłanie hasła w terminie wskazanym powyżej będzie skutkować odrzuceniem oferty.

  1. Załączniki do zaproszenia stanowią:
  2. formularz oferty,
  3. formularz oferty cenowej ,
  4. W przypadku stwierdzenia braku kompletności załączonych do oferty dokumentów lub występujących w toku badania i oceny ofert wątpliwości, Zamawiający wystąpi do Wykonawców o wyjaśnienie treści złożonych ofert oraz uzupełnienie brakujących dokumentów, chyba, że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub zachodzą przesłanki unieważnienia postepowania. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jego oferta zostanie odrzucona.
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z dodatkowych negocjacji z wybranymi Wykonawcami.
  • Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oferta zostanie odrzucona.
  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty oraz innych dokumentów w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Powyższe wymagane jest pod rygorem odrzucenia oferty.

 

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...