Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na demontaż i montaż wodomierzy dla nieruchomości ROM III w Tychach
Zaproszenie
Wspólnoty Mieszkaniowe reprezentowane przez Zarządy, w imieniu których działa administrator Gmina Miasta Tychy z siedzibą w Tychach przy al. Niepodległości 49, kod 43-100, reprezentowana przez Prezydenta Miasta, w imieniu którego działa w oparciu o pełnomocnictwo Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach, z siedzibą przy ul. Filaretów 31
zapraszają do złożenia oferty cenowej na: demontaż i utylizację zużytych wodomierzy oraz dostawę i montaż wodomierzy, zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia dla nieruchomości położonych na terenie administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, tj.: Rejon Obsługi Mieszkańców nr III z siedzibą przy ul. Cyganerii 43.
Zaproszenie podzielone jest na zadania tj.:
- zadanie 1: demontaż i utylizacja zużytych wodomierzy oraz dostawa i montaż 46 szt. wodomierzy zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia dla nieruchomości WM 6/III położonej przy al. Niepodległości 34-38,
- zadanie 2: demontaż i utylizacja zużytych wodomierzy oraz dostawa i montaż 59 szt. wodomierzy zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia dla nieruchomości WM 15/III położonej przy ul. Cyganerii 12-18,
- zadanie 3: demontaż i utylizacja zużytych wodomierzy oraz dostawa i montaż 46 szt. wodomierzy zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia dla nieruchomości WM 40/III położonej przy ul. Ejsmonda 9-11.
I. Szczegółowy zakres usługi obejmuje:
- Demontaż i utylizacja zużytych wodomierzy,
- Dostawa i montaż nowych wodomierzy wraz z modułem radiowym,
- Zaprogramowanie modułu radiowego do odczytu zdalnego,
- Sporządzenie indywidualnych protokołów wymiany urządzeń wraz z dokumentacją fotograficzną,
- Przekazanie protokołów z wymiany elektronicznie,
- Odczyt stanów zdalnych wodomierzy 2 razy w roku.
II. Wymagania:
- Termin realizacji: do 30.11.2026 r.
- Termin płatności: do 30 dni, licząc od daty wpływu do siedziby MZBM prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Niezaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
- Wymagania dot. nowych wodomierzy:
- Wodomierz jednostrumieniowy, suchobieżny, wyposażony w moduł radiowy, z czteropolowym sprzęgłem magnetycznym i rolkowym mechanizmem licznikowym, o przepływie ciągłym dla wody zimnej
min Q3 = 1,6 m3/h R = 100 H/50 V. - Przystosowanie do pracy w systemie zdalnego przekazywania danych.
- Temperatura nominalna wody zimnej 00 C – 300
- Wodomierz winien być fabrycznie zabezpieczony przed trwałym uszkodzeniem przy wstecznym przepływie.
- Wodomierz z możliwością zabezpieczenia antymagnetycznego.
- Trwałość baterii w module radiowym zapewniającą nieprzerwaną prace przez okres legalizacyjny.
- Wewnętrzna pamięć powinna przechowywać dane o zużyciu co najmniej z 12 miesięcy.
- Dwukierunkowa radiowa transmisja danych.
III. Sposób obliczenia ceny oferty:
- Cena oferty, to wartość ogółem ceny z podatkiem VAT. Formą wynagrodzenia przyjęta przez Zamawiającego będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
- Cena oferty musi obejmować koszt wykonania całości zamówienia, powinna być podana w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku z podatkiem VAT, wartość podatku VAT.
- Cena oferty jest ceną maksymalną za wykonanie zamówienia i musi uwzględniać wszystkie wymagania oraz obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności w cenie należy uwzględnić wszelkie dodatkowe opłaty rozliczeniowe (handlowe) oraz inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
VI. Dokumenty składające się na ofertę:
- wypełniony formularz oferty – na załączonym druku,
- wypełniony formularz oferty cenowej – na załączonym druku.
V. Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 01.12.2025 r. w sekretariacie Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach (pokój nr 15), ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy lub przesłać drogą elektroniczną na adres: ofertywm@mzbm.tychy.pl.
Wykonawca może zabezpieczyć ofertę elektroniczną hasłem uniemożliwiającym jej otwarcie przed terminem składania ofert. Hasło należy przesłać na ww. adres mailowy w dniu 02.12.2025 r.
do godz. 10:00. Nieprzesłanie hasła w terminie wskazanym powyżej będzie skutkować odrzuceniem oferty.
VI. Załączniki do zaproszenia stanowią:
- formularz oferty,
- formularz oferty cenowej.
VII. W przypadku stwierdzenia braku kompletności załączonych do oferty dokumentów lub występujących w toku badania i oceny ofert wątpliwości, Zamawiający wystąpi do Wykonawców o wyjaśnienie treści złożonych ofert oraz uzupełnienie brakujących dokumentów, chyba, że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub zachodzą przesłanki unieważnienia postepowania. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jego oferta zostanie odrzucona.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z dodatkowych negocjacji z wybranymi Wykonawcami.
XI. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oferta zostanie odrzucona.
X. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty oraz innych dokumentów w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Powyższe wymagane jest pod rygorem odrzucenia oferty.
XI. Informujemy, że zaproszenie służy szacowaniu wartości zamówienia, bez obowiązku zawarcia umowy.