14 listopada 2025 9:01

Zaproszenie

Wspólnoty Mieszkaniowe reprezentowane przez Zarządy, w imieniu których działa administrator Gmina Miasta Tychy z siedzibą w Tychach przy al. Niepodległości 49, kod 43-100, reprezentowana przez Prezydenta Miasta, w imieniu którego działa w oparciu o pełnomocnictwo Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach, z siedzibą przy ul. Filaretów 31

zapraszają do złożenia oferty cenowej na: demontaż i utylizację zużytych wodomierzy oraz dostawę i montaż wodomierzy, zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia dla nieruchomości położonych na terenie administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, tj.: Rejon Obsługi Mieszkańców nr III z siedzibą przy ul. Cyganerii 43.

Zaproszenie podzielone jest na zadania tj.:

- zadanie 1:    demontaż i utylizacja zużytych wodomierzy oraz dostawa i montaż 46 szt. wodomierzy zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia dla nieruchomości WM 6/III położonej przy al. Niepodległości 34-38,

- zadanie 2:    demontaż i utylizacja zużytych wodomierzy oraz dostawa i montaż 59 szt. wodomierzy zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia dla nieruchomości WM 15/III położonej przy ul. Cyganerii 12-18,

- zadanie 3:    demontaż i utylizacja zużytych wodomierzy oraz dostawa i montaż 46 szt. wodomierzy zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia dla nieruchomości WM 40/III położonej przy ul. Ejsmonda 9-11.

I. Szczegółowy zakres usługi obejmuje:

  1. Demontaż i utylizacja zużytych wodomierzy,
  2. Dostawa i montaż nowych wodomierzy wraz z modułem radiowym,
  3. Zaprogramowanie modułu radiowego do odczytu zdalnego,
  4. Sporządzenie indywidualnych protokołów wymiany urządzeń wraz z dokumentacją fotograficzną,
  5. Przekazanie protokołów z wymiany elektronicznie,
  6. Odczyt stanów zdalnych wodomierzy 2 razy w roku.

II. Wymagania:

  1. Termin realizacji: do 30.11.2026 r.
  2. Termin płatności: do 30 dni, licząc od daty wpływu do siedziby MZBM prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  3. Niezaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
  4. Wymagania dot. nowych wodomierzy:
  5. Wodomierz jednostrumieniowy, suchobieżny, wyposażony w moduł radiowy, z czteropolowym sprzęgłem magnetycznym i rolkowym mechanizmem licznikowym, o przepływie ciągłym dla wody zimnej
    min Q3 = 1,6 m3/h R = 100 H/50 V.
  6. Przystosowanie do pracy w systemie zdalnego przekazywania danych.
  7. Temperatura nominalna wody zimnej 00 C – 300
  8. Wodomierz winien być fabrycznie zabezpieczony przed trwałym uszkodzeniem przy wstecznym przepływie.
  9. Wodomierz z możliwością zabezpieczenia antymagnetycznego.
  10. Trwałość baterii w module radiowym zapewniającą nieprzerwaną prace przez okres legalizacyjny.
  11. Wewnętrzna pamięć powinna przechowywać dane o zużyciu co najmniej z 12 miesięcy.
  12. Dwukierunkowa radiowa transmisja danych.

III. Sposób obliczenia ceny oferty:

  1. Cena oferty, to wartość ogółem ceny z podatkiem VAT. Formą wynagrodzenia przyjęta przez Zamawiającego będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
  2. Cena oferty musi obejmować koszt wykonania całości zamówienia, powinna być podana w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku z podatkiem VAT, wartość podatku VAT.
  3. Cena oferty jest ceną maksymalną za wykonanie zamówienia i musi uwzględniać wszystkie wymagania oraz obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności w cenie należy uwzględnić wszelkie dodatkowe opłaty rozliczeniowe (handlowe) oraz inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

VI. Dokumenty składające się na ofertę:

  1. wypełniony formularz oferty – na załączonym druku,
  2. wypełniony formularz oferty cenowej – na załączonym druku.

V. Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 01.12.2025 r. w sekretariacie Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach (pokój nr 15), ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy lub przesłać drogą elektroniczną na adres: ofertywm@mzbm.tychy.pl.

Wykonawca może zabezpieczyć ofertę elektroniczną hasłem uniemożliwiającym jej otwarcie przed terminem składania ofert. Hasło należy przesłać na ww. adres mailowy w dniu 02.12.2025 r. 
do godz. 10:00.
Nieprzesłanie hasła w terminie wskazanym powyżej będzie skutkować odrzuceniem oferty.

VI. Załączniki do zaproszenia stanowią:

  1. formularz oferty,
  2. formularz oferty cenowej.

VII. W przypadku stwierdzenia braku kompletności załączonych do oferty dokumentów lub występujących w toku badania i oceny ofert wątpliwości, Zamawiający wystąpi do Wykonawców o wyjaśnienie treści złożonych ofert oraz uzupełnienie brakujących dokumentów, chyba, że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub zachodzą przesłanki unieważnienia postepowania. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jego oferta zostanie odrzucona.

VIII. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z dodatkowych negocjacji z wybranymi Wykonawcami.

XI. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oferta zostanie odrzucona.

X. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty oraz innych dokumentów w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Powyższe wymagane jest pod rygorem odrzucenia oferty.

XI. Informujemy, że zaproszenie służy szacowaniu wartości zamówienia, bez obowiązku zawarcia umowy.

 

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...