WM 52/V - Budowa wiaty śmietnikowej przy ul. Hetmańskiej 7 w Tychach
Wspólnoty Mieszkaniowe Nr 52/V reprezentowana przez Zarząd, w imieniu którego działa Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, przy ul. Filaretów 31, z uwzględnieniem treści art. 3 ust. 1 pkt. 5 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na:
Budowa wiaty śmietnikowej przy ul. Hetmańskiej 7 w Tychach
przy nieruchomościach położonych w Tychach przy ul. Hetmańskiej 7
- Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania został określony w przedmiarze robót.
- Wymagania:
- Termin realizacji: 5 miesiący od daty odebrania zlecenia
- Termin płatności: do 30 dni, licząc od daty wpływu do siedziby MZBM prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Gwarancja jakości na wykonane roboty winna zostać udzielona na okres co najmniej 60 miesięcy, licząc od daty protokołu końcowego odbioru robót.
- Posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 50 000,00 zł.
- Dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w zamówieniu.
- Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania robót określonych w umowie w formie pieniężnej w wysokości 5-10% ceny całkowitej podanej w ofercie.
- Nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne
III. Sposób obliczenia ceny oferty:
- Cena oferty, to wartość ogółem z podatkiem VAT.
- Oferta powinna zostać sporządzona na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
- Cena oferty musi obejmować koszt wykonania całości zamówienia, powinna być podana w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku z podatkiem VAT, wartość podatku VAT.
- Cena oferty jest ceną maksymalną za wykonanie zamówienia.
- Dokumenty składające się na ofertę:
- wypełniony formularz oferty – na załączonym druku,
- kserokopia świadectwa kwalifikacji uprawnionej osoby,
- aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie
mniejszej niż 50 000,00 zł.
- wypełnione oświadczenie o nie zaleganiu – na załączonym druku,
- Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 15.10.2021r.
w SEKRETARIACIE Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach (pokój nr 15), ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy,
- W celu uzyskania większej ilości informacji proszę kontaktować się z:
Rejon Obsługi Mieszkańców nr V – Dział techniczny tel. 32 227 75 34
VII. Załączniki do zaproszenia stanowią:
- formularz oferty
- Program Funkcjonalno-Użytkowy
- oświadczenie o nie zaleganiu
VIII. W przypadku wybrania Państwa oferty jako najkorzystniejszej zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia na warunkach określonych w ofercie.