zaproszenie do złożenia ofert - wykonanie zadaszonej wiaty do gromadzenia odpadów przy ulicy Grota-Roweckiego 12-20 WM 35/III
Wspólnota Mieszkaniowa nr 35/III reprezentowana przez Zarząd, w imieniu którego administrator Gmina Miasta Tychy z siedzibą 43-100 Tychy, al. Niepodległości 49 reprezentowana przez Prezydenta Miasta, w imieniu którego działa w oparciu o pełnomocnictwo Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach, z siedzibą przy ul. Filaretów 31, zaprasza do złożenia oferty cenowej na: wykonanie zadaszonej wiaty do gromadzenia odpadów przy ulicy Grota-Roweckiego 12-20.
Szczegółowy zakres robót budowlanych to:
- Zadaszona wiata o ścianach z paneli stalowych lub blachy dziurkowanej o wymiarach ok 4,0m x 8,0m z zamykanymi dwoma furtkami od strony ulicy wraz z kompletem kluczy (systemowe).
- Wykonanie utwardzenia terenu z nawierzchnią z kostki brukowej.
- Wykonanie 2 chodników w celu odbioru śmieci i dojścia mieszkańców.
Wymagania:
- Termin realizacji: 4 miesięcy od daty podpisania umowy.
- Termin płatności: do 30 dni, licząc od daty wpływu do siedziby MZBM prawidłowo wystawionej faktury VAT, dopuszcza się fakturowanie częściowe robót.
- Gwarancja jakości na wykonane roboty/zabudowane materiały/urządzenia winna zostać udzielona na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty protokołu końcowego odbioru robót.
- Posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia nie niższej niż 60 000,00 zł.
- Niezaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
Sposób obliczenia ceny oferty:
- Cena oferty ryczałtowej , to wartość ogółem z podatkiem VAT.
- Cena oferty określona na podstawie wycen własnej, powinna być podana w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku z podatkiem VAT, wartość podatku VAT.
- Termin związania ofertą: 30 dni.
Dokumenty składające się na ofertę:
- Wypełniony formularz oferty – na załączonym druku.
- Aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia- o wartości ubezpieczenia nie niższej niż 60 000,00 zł.
Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 15 listopada 2024 r. w SEKRETARIACIE Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach (pokój nr 15), ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy,
Załączniki do zaproszenia stanowią:
- Formularz oferty.
- Mapka sytuacyjna.
- Opis przedmiotu zamówienia.
W przypadku wybrania Państwa oferty jako najkorzystniejszej zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia na warunkach określonych w ofercie.
Dodatkowe informacje uzyskać można w Rejonie Obsługi Mieszkańców nr III ul. Cyganerii 43 w godzinach urzędowania lub pod numerami telefonu: 32 227 31 37.