8 listopada 2024 12:28

Wspólnota Mieszkaniowa nr 35/III reprezentowana przez Zarząd, w imieniu którego administrator Gmina Miasta Tychy z siedzibą 43-100 Tychy, al. Niepodległości 49 reprezentowana przez Prezydenta Miasta, w imieniu którego działa w oparciu o pełnomocnictwo Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach, z siedzibą przy ul. Filaretów 31, zaprasza do złożenia oferty cenowej na: wykonanie zadaszonej wiaty do gromadzenia odpadów przy ulicy Grota-Roweckiego 12-20.                                                  

Szczegółowy zakres robót budowlanych to:

  1. Zadaszona wiata o ścianach z paneli stalowych lub blachy dziurkowanej o wymiarach ok 4,0m x 8,0m z zamykanymi dwoma furtkami od strony ulicy wraz z kompletem kluczy (systemowe).
  2. Wykonanie utwardzenia terenu z nawierzchnią z kostki brukowej.
  3. Wykonanie 2 chodników w celu odbioru śmieci i dojścia mieszkańców.

 Wymagania:

  1. Termin realizacji: 4 miesięcy od daty podpisania umowy.
  2. Termin płatności: do 30 dni, licząc od daty wpływu do siedziby MZBM prawidłowo wystawionej faktury VAT, dopuszcza się fakturowanie częściowe robót.
  3. Gwarancja jakości na wykonane roboty/zabudowane materiały/urządzenia winna zostać udzielona na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty protokołu końcowego odbioru robót.
  4. Posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia nie niższej niż 60 000,00 zł.
  5. Niezaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.

 Sposób obliczenia ceny oferty:

  1. Cena oferty ryczałtowej , to wartość ogółem z podatkiem VAT.
  2. Cena oferty określona na podstawie wycen własnej, powinna być podana w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku z podatkiem VAT, wartość podatku VAT.
  3. Termin związania ofertą: 30 dni.

 Dokumenty składające się na ofertę:

  1. Wypełniony formularz oferty – na załączonym druku.
  2. Aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia- o wartości ubezpieczenia nie  niższej niż 60 000,00 zł.

Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 15 listopada 2024 r. w SEKRETARIACIE Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach (pokój nr 15), ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy,

Załączniki do zaproszenia stanowią:

  1. Formularz oferty.
  2. Mapka sytuacyjna.
  3. Opis przedmiotu zamówienia.

 

W przypadku wybrania Państwa oferty jako najkorzystniejszej zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia na warunkach określonych w ofercie.

Dodatkowe informacje uzyskać można w Rejonie Obsługi Mieszkańców nr III ul. Cyganerii 43 w godzinach urzędowania lub pod numerami telefonu: 32 227 31 37.

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...